Anam... Zombiler geliyor kaçın!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Zombilerin toplanacağı yeni mekan...
 
AnasayfaLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

 

 Silent Hill: Homecoming

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Admin
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 204
Kayıt tarihi : 06/08/09
Yaş : 38
Nerden : Çanakkale

Silent Hill: Homecoming Empty
MesajKonu: Silent Hill: Homecoming   Silent Hill: Homecoming EmptyPerş. Ağus. 06, 2009 5:58 pm

Oyunda Alex adında bir genci yönlendiriyoruz. Alex bir asker, gözlerini hastahanede açıyor. Etraf yine klasik Silent Hill Alchemilla SSK Hastanesi. Alex sürekli etrafta kardeşi Josh'ı görüyor, Josh hep parmaklıkların arkasında ve bizden kaçıyor. Sonra yavaş yavaş her oyunda olan hemşirelerimiz dökülüyor, yine ellerine bıçaklarını almışlar, ufak tefek bir iki puzzle çözdükten ve şehir gerçek haline dönüştükten sonra yine klasik Silent Hill açılışı oluyor: Karakterimiz uyanıyor. Alex'in bir kamyonda yolculuk ettiğini görüyoruz (kamyonu kullanan da Silent Hill: Origins'teki Travis). Kasabaya iniyoruz, kasaba da Silent Hill değil, Shepherd's Glen'di sanırım sallıyor da olabilirim. Ama kasabanın Silent Hill'den pek farkı yok, yine sis, yine ürkütücü. Alex'in evine gidiyoruz, odaları geziyoruz, annesiyle konuşuyoruz -bu konuşmayı çok spoiler olmasın diye geçiyorum- ve bodrum katına inip yeni bir yaratıkla karşılaşıyoruz.
Oyunun yaklaşık yarım saat içerisinde olup biteni bu.

Gelelim gördüğüm yeniliklere.
Inventory sistemi farklılaşmış. Silahlar, healthpackler bir yanda, key item'lar diğer yanda gibi algıladım ben. Tabii pek kurcalayamadım.
Dövüş sistemi de değişmiş, kamera ufaktan yanımıza doğru geçiyor dövüş modundayken. Güçlü vuruş da eklenmiş. Ayrıca söylendiğine göre her silahla bir bitiriş hareketi varmış ama ben yapamadım. Belki de sırf bıçakla oynadığım içindir.
Silent Hill artık gerçek zamanlı değişiyormuş. Ben video esnasında değiştiğine şahit oldum fakat videolar oyun içi grafiklerle yapıldığı için mümkün olabilir bu.
Karakterimiz artık camları pencereleri kırıp oralardan içeri girebiliyor. RE4'te de var mıydı hatırlayamadım, galiba vardı. Onun gibi işte. Aynı şekilde bir insanın geçebileceği her yerden geçebiliyor karakterimiz.
Bunlara ek olarak da hızla A tuşuna bas kurtul, doğru zamanda Y tuşuna bas hayatta kal gibi son zamanların oyunlarında gördüğümüz mini game'imsi özellik eklenmiş. Baymaz herhalde.
Dövüşürken yanda enerji barımız gözüküyor. Bu da SH4'te vardı sanırım. Bilemedim.
Oyun içerisinde istediğimiz zaman first person bakış açısına geçebiliyoruz.
2. ve 3. oyunda bulmacaların zorluğunu ayrı, aksiyon zorluğunu ayrı seçerdik. Bunda maalesef tek bir zorluk seçiyoruz, o da muhtemelen aksiyonu belirliyordur. Bulmacalar standart bırakılmıştır diye düşünüyorum.
Fizik motorunun etkisi kendini çok belli ediyor. Her şeyi devirebiliyoruz koşarken. Bazen insan tırsıp bir şey geliyor zannediyor ama sonradan kenarda duran lambayı düşürdüğünü farkediyor. Bunlar komik şeyler.
Atmosfer, ses efektleri, ışıklandırmalar gayet başarılı olmuş. Yine her Silent Hill oyununda kafamda oluşan kaybolmuşluk hissiyle oynadım bunu da. Müzikler ise eskilerin yanına yaklaşamasa da gayet iyi. Gerçi bomba şarkılar serinin başında hiç çıkmazdı (Letter from Lost Days, Room of Angels gibi). Bunda da umarım öyledir. Akira Yamaoka parmak attı mı oyuna bilemiyorum.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://beneaththeground.hareketforum.com
 
Silent Hill: Homecoming
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Silent Hill 4: The Room
» Joe Hill - Kadife Kutudaki Hayalet
» Lanetli Tepe - House on Haunted Hill

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Anam... Zombiler geliyor kaçın! :: Korku Forumları :: Korku Oyunları-
Buraya geçin: